Lite bilder=)


Bild från Juli 2006

Då var jag minsann ingen stor dam, en liten bebisplutt !
Ååå vad mamma hade blivit glad om jag skulle vilja ta flaskan igen lite.




Bild jag och mormor Juli 2006



Bild jag augusti 2006
Den sommaren startade ett hemskt slut på året !!
Ni ser mina prickar i ansiktet ??
Jag för från slutet på Juli och fram till cirka November hade jag alla slags prick sjuker efter varandra.
Vattukoppor, skabb, svinkoppor osv ...
USCH va de va jobbigt !




Bild jag när jag bodde i Lund september 2005

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta bilder:)

2009-07-17 @ 20:43:18
Postat av: momo

Tycker det ser ut som min säng o mitt golv du ligger på Pluttfisan;-)Kramiz

2009-07-17 @ 22:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0