Kvälls promenad

Idag har jag haft lyx, två assistenter samtidigt hihi. Eftersom den nye går bredvid den gamle :-)
Det har gått bra, vi haft lite träningar och jag har invigit min rally bana.

Ang. vad rallybilen är för ngt, det är en akka platta heter det egentligen, den har sensorer under till som läser av helt vanlig svart eltejp när jag trycker på knappen så kör den, släpper jag knappen så stannar den.
Som ni ser på filmen nedan, men gammal film. tror den är ett år gammal. Det är ju till och med innan mitt rum blev i ordning. På den tiden hade jag lila väggar.



Jag har fått ngt knas för mig att bajsa så fort assistenterna går utan för dörren när dem slutar haha, så får mamma minsann byta istället ;-) Hihi !
En bra fråga mamma fick idag av assistent var om jag bajsat på hela helgen för hon blev orolig att hon inte bajsat alls. Det va en bra fråga. Ibland behöver man slå ihop två kloka huvud för att komma på saker och ting, men ja som sagt jag har ju bajsat så fort ass gått hem. ;-)



Vid sju tiden ikväll tog jag jamasen på mig, men istället för hamna i sängen så placerade mamma min ända i vagnen.
Kopplade hunden och lockade med papsen. Morbror Fabian fick passa den sovande Lillebroren.
Vi gick på en kvälls promenad även fick vi borsta Teddy lite.
Jag var glad hela tiden och det va så skönt att åka vagnen i jamasen ;-)









Tråkigt nog avslutade jag kvällen med ett stort anfall på 7minuter. Trist !!!

Imorgon bär det av till provtagningen på morgonkvisten för att ta blodprov för och se hur mina mediciner ligger till.
De blodprover ska man alltid ta innan medicinen på morgonen, så vi får packa med oss mediciner och mat som jag får ha på sjukhuset istället. Så det blir en tidigt morgonpromenad minsann.
Blä för blodprover !!

Nu ska jag sova vidare så jag orkar upp imorgon, mina assistenter går ju upp innan tuppen ;-)
Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Lena

Aha nu blev jag lite klokare. Kan tro du kommer åka mkt framöver nu då. =) Hoppas det går bra på provtagningen i morgon! Lycka till!

2009-07-28 @ 23:44:16
Postat av: momo

MOmo fick byta baj i går när hon kom;-)Man kan inte gå ut i jamasen Pluttfisan..Momo Älskar

2009-07-29 @ 00:03:42
Postat av: Ulrica

Skönt med en promenad på kvällen. Det var ju så skönt ute ikväll.

Hoppas det får bra i morgon när du ska ta blodprover.

Hoppas anfallen håller sig borta ett tag nu. Inte alls kul när du får så stora anfall ju.

Ha det så bra. Kramar från Ulrica.

2009-07-29 @ 00:30:16
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: familjen huss

Vilken sötis du e i den jamasen sessan men allt klär u en skönhet eller hur hihi

Va skönt med en liten promenad innan man somnar...

Hoppas allt går bra med provtagningen idag sessan kram

2009-07-29 @ 09:23:12
URL: http://www.hussanette.zoomin.se
Postat av: Mimo

Lilla sötnosen, jag hoppas att dina anfall upphör och att dina prov går bra.

Kram

2009-07-29 @ 21:50:03
URL: http://yapoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0