Karusellåk !

God dagens !
Allt bra med mina läsare ? Som sagt så blir det inte jätte mkt uppdatering när det är fint väder ute, och dessutom festival här i stan nu.

I lördags så gick ord. ass bredvid på kväll/natt. För å testa på, eftersom på lördag ska hon börja jobba klockan 18 till 09. Rätt ovant för henne då det aldrig inträffat för hennes del innan. Inget som händer så ofta, men kan hända.
Vi ser hellre att ha en o samma assistent under hela passet än att dem ska byta av mitt i natten & så blir jag kanske orolig att någon annan ass väcker mig istället för den som la mig eller mamma & pappa.
Det gick jätte bra i lördags iaf, hon tyckte jag sov som en ängel hihi.
När mamma kom hem låg jag som pippi långstrump, det gör jag alltid. Fötterna på huvudkudden och huvudet nedåt.


Från vänster: Min faster Johanna, min moster Michelle och min "extra" moster Malin(Michelles kompis) och lille jag i vagnen =)


I lördags så var vi på festivalen, på tivolit. Men jag gillade inte den solen & så i lördags så jag befann mig i vagnen tryggt & säkert. Träffade star wars gubbarna, men lillebror va så rädd för dem så vi fick gå vidare.



Igår va de slappedag rakt igenom för hela familjen, men pappa & mamma begav sig för och kolla scoots så var gammel faster Martina barnvakt åt oss :) Skönt där finns ngr som klarar passa mig, så mamma & pappa kan få lite tid för sig själva.



När mamma o pappa kom hem på natten så fick jag ett linne där det står scoots på :) hihi ett rosa !



Idag så har ass varit här till 14tiden, fast från tolv och framåt var vi på tivoli med familjen. Och jag fick åka karusell för första gången :) Jippi va skoj det var !!! Skrattade mkt i slutet hihi.
Sen varit ute till 16tiden och åkt vagn, kollat in dem utklädda roliga figurerna och ätit ute osv.



Jag åker parishjulet =)




Nu inväntar vi besök för ikväll, övernattningsbesök. Skojigt !!



Har ni varit på kristianstadsdagarna ngt? Jag tycker det är super skoj att höra alla ljuden och alla barn som skriker och skrattar, då trivs jag !

Men nu ikväll blir det att slappa, var hemskt varmt ute.

HA EN BRA VECKA!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Mycket härliga bilder! Du har ju bästa tiden nu, massa roliga grejer händer i stan och du får träffa mostrar och fastrar och gud vet allt! Och åka karuseller som bara den! :D

2009-07-06 @ 17:07:31
URL: http://emmixen.se
Postat av: Jessica

2009-07-06 @ 20:23:52
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.ocm
Postat av: Jessica

Sorry, var nog lite snabb med att trycka enter här precis :)



Du gör helt rätt i att njuta av sommaren och hitta på äventyr som att åka karusell, istället för att blogga! Fast det är ju kul att få höra från dig. Kristianstaddagarna låter roliga och du ser ut att haft det bra enligt bilderna, fina som vanligt!

2009-07-06 @ 20:29:45
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com
Postat av: Ulrica

Låter som du har haft det riktigt toppen på kristianstadsdagarna.

Själv har vi inte varit inne än. MÅSTE göra det en dag. Det är ju kul.

Hoppas du får en bra dag i morgon med.

Kram från Ulrica.

2009-07-07 @ 00:28:36
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag hoppas att du har haft kanon roligt på tivolit! Själv har vi haft festival här i Kiruna vart jag bor, men jag var lite slö och orkade inte gå. Så jag stannade hemma och busade med alla hundarna istället.

2009-07-07 @ 04:32:19
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kina

Oh, vilken mysig dag du haft Mathilda! :)

Kram på dig. /Kina

2009-07-11 @ 19:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0