Fotosession



På morgonkvisten duschade pappa mig minsann, första gången han gjorde det när jag har min duschstol.
Men det gick hur bra som helst, och jag kunde visa upp hur duktig jag är när jag duschar.

Jag gillar ju få vatten i ansiktet och nu mera klarar jag även hanskas med det så jag inte tappar luften som jag gjorde för ngt år sen. Duktig flicka, det är jag det !!
Att måla naglar är dock inte min grej så det fick mamma sköta.
Det blev skrik rosa med glitter :-)

Jag följde med mamma & mormor att hämta lillebror idag på dagis, va skönt komma ut och åka vagn minst en gång om dagen iallafall.

Blev lite fotosession idag med mina nya klämmor som jag fick av pappa härom veckan.





Att jag är världens finaste flicka kan jag inte hjälpa ;-)

Imorgon ska vi hälsa på min bästis Jacob, och vi ska även se på en lägenhet.
Spännande !

Nästa vecka blir det en visit med Emma till Åhus marknaden, ska bli skojigt så jag kan köpa nya leksaker.

Nu måste jag sova så jag orkar leka med Jacob imorgon förstår ni!
KRAMIS



Vad tycks om mina klämmor ?

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja de där klämmorna var minsann finare än mina! :-D



Ska bli skoj på marknaden i Åhus! Sussa lugnt nu kickan! Kram

2009-07-16 @ 22:23:29
URL: http://emmixen.se
Postat av: Anette la Fleur

Jätte fina klämmor du har Mathilda, Såna skulle jag också vilja ha:-)

Kramis

2009-07-16 @ 22:50:06
Postat av: familjen huss

Oj vilka fina klämmor sessan de passar helt klart på en sån fin sessan som dig hihi

vad du e duktig

kram

2009-07-17 @ 09:58:46
URL: http://www.hussanette.zoomin.se
Postat av: Anna Svensson Crona

Ja jättefina klämmor. Hoppas du får roligt med din bästis och nästa vecka i Åhus.

2009-07-17 @ 15:49:52
Postat av: momo

En skönhet klär i allt;-)Puss momo

2009-07-17 @ 19:37:35
Postat av: Ulrica

Det var jätte fina klämmor du hade fått. Passade dig perfekt.

Hoppas du får en riktigt rolig dag i morgon med din bästis, med massa bus.

Kram

2009-07-17 @ 20:58:21
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Emma

Du ser ut som en riktig liten prinsessa!

2009-07-28 @ 02:59:09
URL: http://emmawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0