DÅLIG MORGON



Tack för alla kommentarer, det är jätte roligt och känner att ni uppskattar att ni får läsa om
lilla mig :-)

Idag ska jag vara med ass hela dagen.
Jag startade dagen JÄTTE dåligt, började med mamma vaknade halv sju att jag hade ett stort anfall.
Sen halv nio fick jag ännu ett stort anfall :-(
Verkligen inte en bra start, hoppas dagen slutar bättre åtminstone.

Nu är jag ute och åker vagn en sväng, mamma tyckte jag kunde lika bra sova i vagnen och så får jag friskluft och då brukar det bli att jag blir pigg, hoppas !
Så jag inte sover hela dagen och vänder på dygnet.

Imorgonkväll ska min ord. ass gå bredvid, det lät konstigt va ??
Hon har aldrig jobbat kväll/natt och det ska hon göra nästa vecka därför får hon snällt gå bredvid en kväll först.
Det är ju lite annan medicinering på kvällen än på morgonen som behövs läras och så brukar anfall komma på kvällen med och ibland svårsomnad och ibland inte osv..

Och för att jag ska få de bästa vill mamma ha henne bredvid, och för att mamma ska må bra och känna sig trygg såklart.

Ha en bra dag och så får ni hålla tummarna på jag med kan få en bra dag trots starten jag fick !
HEJ HEJ

Kommentarer
Postat av: Lena

Tråkigt med anfallen. =( Men vi får glädjas åt dina anfallsfria dagar du hade nyligen och hoppas att det iallafall blir lika sällan mellan dem framöver. =)

2009-07-03 @ 10:44:59
Postat av: Ulrica

Usch. Nej, det lät inte alls som en bra start på dagen. Hoppas verkligen att resten av dagen blir bättre.

Ha det bra.

Kram från Ulrica.

2009-07-03 @ 12:47:55
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: momo

Inget roligt att din dag började på det sättet. Är väl smart att ha ord.ass brevid,så känner hon sig ju säkrare oxå:-)..Momo Älskar

2009-07-03 @ 12:56:37
Postat av: Anette la Fleur

Tråkigt med anfallen Mathilda, men jag håller tummarna för dig att resten av dagen och kvällen blir bra.

Kramis

2009-07-03 @ 18:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0