Börs med pengar



Hej hopp!
Idag varit en lite trött dag, är nog den nye medicinen.

Men tog minsann tid att gå ut och stå idag i fina vädret :-) Hääärligt !
Fick en börs av mamma idag, mamma tyckte jag skulle ha det som jag kan ha penga med mig när jag är iväg med assistenterna om mamma tycker jag ska köpa ngt roligt.
Så mamma stoppade en liten peng där i också hihi, det är fritt fram och fylla på den ;-)
Blev en glansig börs med en häst på, försökte hitta med hello kitty men fanns inte jue, fanns bara plånböcker och jag ville ju ha en börs.

Provade äta lite idag med munnen, testade först en sked den svalde jag sen ville jag inte mer så mamma slutade.
Testa lite längre fram, blåsorna är ju inte helt väck ännu.



Kollat disney toon ikväll med lillebror och morbror Fabian, dem åt gottis också.
Nu sover jag, och inte alls mkt gnäll ÄN i kväll, hoppas det håller i sig så jag kan sova gott.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Vad synd att mamma inte hittade en hello kitty börs till dig. Du får säga till henne att det finns en super söt hello kitty börs på http://www.dunderbutiken.se/ :)

Skönt att du fick somna så bra.

Ha det bra. Kramar från Ulrica.

2009-08-01 @ 17:24:33
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Anette la Fleur

Det var en jättefin börs du fick Mathilda, du har en snäll mamma:-)

Kram

2009-08-02 @ 19:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0