Min nya Assistent

Nu så var dagen slut minsann och jag har fått en till assistent =)



Jag startade nya Assistentens pass med lek på resonansplattan medans mamma drog lite saker för Sara som hon så heter =) Allt har gått bra och Ass. Sara verka till att verkligen vilja ha mig som jobb ;o) Mamma reagerade på ngr saker som Ass. Sara gjorde med mig trots att mamma inte ens hade sagt det än och det är ju jätte bra. Ex. så är det MÅNGA i min omgivning som inte pratar med mig eftersom dem får ju inga svar direkt så då pratar knappt ngn med mig eller typ förbereder mig på saker osv.



Men så såg mamma att Ass. Sara minsann pratade med mig himla mkt och förberedde mig liksom ex vid blöjbyte, ritning osv osv.. Mkt bra tycker mamma ! För det är ju riktigt viktigt för mig !!
Varit på kanon humör idag har jag =)
Jag kommer nog inte sova inatt, hmm.. taskig jag är mot mamma men men..
Den där apoteket o dr kunde ju sätta fart med min sömn medicin snart hmm.. ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0