Sjuk



Idag på Ass. Sara & Ellens pass så blev det att pyssla bland annat och även var vi ute och gick en timme och så=)
Kolla in min tavla ovan som jag gjorde :O) Den ska dock få lite färg på sidorna med för den bli lite för vit annars. Annars va den väl jätte häftig =) Men får vi ta en annan dag.
Igår kväll somnade jag i bra tid vid tio på kvällen ungefär och vaknade imorse när Ass. Ellen kom och väckte mig.

Mitt på dagen fick jag feber fast bara 38.5grader skönt det iallafall, jag har en visst förmåga att få febertoppar.
Men febern sänktes lite lite grann iallafall av lite alvedon i knappen.



Mamma har ju jobbat ikväll så vi har tillbringat och kollat på gamla bilder på datorn lite, och så har vi gosat, och så har vi målat och pysslat en jääätte fin teckning som jag ska skicka med posten :O) Och så har mamma klippt mitt hår och duschat mig. Även hade vi lite trycka hända med musik under tiden jag hade sittträning !




Klockan åtta fick jag min medicin och så åt jag själv med munnen 100ml fulkornsvälling :O) Hurra för mig !!
Direkt efter så somnade jag, somnade ifrån flaskan minsann.
Så var tidigt jag somnade idag, så vi får se om jag vaknar snart igen eller inatt eller om jag håller mig till att vakna imorgonbiti.



En halv timme efter jag somnat vaknade jag upp och fick ett anfall tyvär :O( Tyvär så redade inte min kramptröskel av febern ikväll. Jag har även blivit lite snuvig i näsan med. Men positivt ändån det var ändå det första anfallet detta året och det är ju jätte bra :O)



Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Ellen

Men du klarade början av året bra utan anfall, synd du fick ett nu ikväll =(

2009-01-06 @ 21:54:17
URL: http://blondy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0