Utflykt


Imorgon bär det iväg på "utflykt" med Ass. Sara, även min familj ska med. Ska bli skojigt. Hoppas jag är på mitt bästa humör imorgon. Och att jag iallafall vaknar senast klockan 13, men gärna mkt mkt tidigare.

Tveksamt att jag vaknar tidigare, då jag just nu när klockan närmare sig ett på natten är pigg och glad och ligger och "sjunger" i min säng.

Imorgon ska Mamma lära Ass. Sara angående mitt ståskal eftersom vi kommer att jobba mkt med det nu framöver för det är absolut den träningen som ger mkt träning samtidigt. När Ass. Ellen kommer tillbaka efter att hon varit sjuk så får vi ju även lära henne såklart.

Så fort vi vet att Ass. Ellen kommer tillbaka så ska vi anordna ett Assistans möte och gå igenom saker och ting som behövs.

Blir ingen dagis för mig imorgon heller, eftersom sömnen är noll under denna natt. Funderar på säga upp hela dagis jag har och ha assistans timmar där också istället, då det funkar lite bättre bland annat. Men det är vikt

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilken tjusig sida du fått...ses vi snart gumman :D ska bli kuligt. Hehe

2009-01-27 @ 08:18:52
Postat av: Carola

Genom länkarna värld hamnade jag av en slump här o blev kvar. Så mycket att läsa och jag har skrattat o gråtit om vart annat allt medans kaffet blev kallare och kallare.

Vilken tjej, vilken gnista hon har er Mathilda! Blir så glad av att läsa alla framsteg som görs men förstår hur tufft det är för er föräldrar.

Var tvungen att skriva några rader o hoppas ni inte tar illa upp för det.

Var rädda om er alla!

/ Carola

2009-01-27 @ 11:02:20
URL: http://lollas.blogspot.com/
Postat av: Ellen

jag blir sanrt frisk o kommer o leker emd dig snuttan

2009-01-27 @ 12:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0