Träningspass


Se på tusan så sover jag minsann nu och har gjort det i två timmar cirka iallafall inte illa. Synd bara att jag antagligen vaknar inatt och är vaken.. Men kan ju hålla tummarna att jag inte ska det, men ja det är så det brukar bli att jag vaknar vid ett två tiden..

Blivit riktigt snorig har jag med blivit, men det är väl de flesta vid denna årstiden kanske. Skönt var det och träna nacke/rygg träningen för då fick jag ut snoret lättare kom Ass. Sara på.

Idag på nacke/rygg träningen så försökte jag smita undan från Ass.Sara men nej efter ett tag fick jag minsann ge upp det, för Sara gav sig inte.. hihi..

På sittningen idag med boll (som ingår i sitt träningen) .. så lutade jag mig ett par ggr framåt och höll emot med händerna såjag inte skulle ramla. Stog i ståskalet i femtio minuter och Sara tyckte jag var jätte duktigt, jag hade kanske stått längre om det inte hade varit för att jag skulle äta.

Blivit mkt träningar idag iallafall och nu sover jag som en stock ! Jag behöver mkt händelse i mitt liv för och bli lite trött.

Mmm..
Imorgon ska mamma nog ringa ssk och fråga om kopplingar till nya matsprutorna suck.. mamma som vill ha kvar de sprutor vi har.. men nä istället använda dem andra som man måste ha kopplingar o mög till suck suck.. jaja !
Måste kolla hur det går med sömn medicinen med ju.

Bilden ovan är tagen September 2007 ! Mamma saknar den pyjamasen den klädde mig så bra, om jag inte har helt fel för mig så fick jag den av Tant Hanny när jag fyllde år det året :O)

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0