Sikken upplevelse



Jag har minsann sovit ena fram till halv ett idag, Mamma tycker inte om det för då vet hon en som kommer va vaken inatt antaligen. Och mamma har ju inte sovit sedan halv tre inatt så vi får väl se hur detta dygn slutar dådå.
Nu ligger jag iallafall och är på strålande humör på min resonansplatta och sprattlar och leker en massa !!!
Mamma sitter ju i datarummet och hör riktigt hur skoj jag har på rummet :o)

Om en halvtimme kommer den nya assistenten Sara, det ska bli spännande o skoj !
Hon ska gå bredvid mamma idag.
Imorgon kommer Ass. Ellen och så ska Ass. Sara gå bredvid henne.
Kommer nock gå bra får vi hoppas :o)

Har varit med pappa och lillebror i fyra dagar, tre dagar av dem så har vi varit hela familjen och det tyckte jag massa om =)

Inte denna vecka som kommer men nästa vecka så händer massa, kommer ju att gå på habmöte en hel förmiddag och ha även datalek och se vad jag tycker om det. Och så ska mamma första gången byta vatten i min kuff.
Och så är det dagis start och habbad start =)

Förra veckan så var jag o Mamma o Ass. Ellen på ortopedtekniska och lämnade inte mitt ståskal som ska förlängas lite och så beställde vi nya ståskor till mig, har ju haft mina förra sen tidigt år 2007 så äntligen hade mina fötter blivit en storlek större iaf så ja kunde få nya, hade röda innan denna gång blev de blåa .. får ju variera lite =)

Längta till ståskalet är färdigt så att jag kan börja stå igen.. eller iaf så längtar mina höfter och ben efter det.

Blir nog en start på att göra om mitt rum denna månad tror ja mamma sa... :) ska bli skojigt !!!
Kanske ska mamma köpa ny data så skulle jag nog få hennes =)=)=) så jag kan ha datalek på rummet ju (datalek som ja ska testa på hab nästa vecka om ja gilla eller ej)

Jag har blivit ganska vild igen, min knapp verka ha läkt bra nu för jag rullar hur som helst här hemma på mage och till rygg o sida osv.. och jag tycker det är så skoj när jag själv tar mig till mage, sikken upplevelse juh = )

Men nu måste ja förbereda mig innan Ass. Sara kommer !
Hejdå

Kommentarer
Postat av: momo

Du va väl snäll vid Sara;-)?...Älskar

2009-01-03 @ 20:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0