Remiss skickad !


Nu är klockan snart 13 och jag sover än, badet börjar om en timme så nej det blir inget bad idag IGEN.
Bilden intill är tagen för exakt tre år sen när jag somnat under mitt baby gym. Jag har alltid varit sådan som somnar hur som helst var som helst.

Hab Lena ringde förut berättade lite om vad som sades igår på deras teammöte dem har varje tisdag.

Nu så är remiss skickad till Lund och förhoppningsvis kommer vi snarast få komma dit.

Även så hade doktor sagt på mötet att kring sömnmedicinen så verka det blivit lugnare nu och kan kanske bli lite lättare och få det utskrivet igen och få licens (håller tummar & tår, hjälper ni mig?)

Idag är det juh meningen att bada som sagt på sjukgymnastiks bad MEN som sagt jag sover.
Så fort jag vaknar får det bli lite av allt annat här hemma istället då, träningar och så. Mamma har gjort upp en lista som vi alla särskilt ska jobba på nu och framöver mest. Förhoppningar om ngt litet i min utveckling kanske kan ske ?

Från det att pappa började klappa mina händer med mig som han gjorde mkt förut tills jag själv gjorde det på mitt lilla vid tog ju trots allt två år cirka, och det liksom "ingår" i mina sjukdomar att om jag klarar lära in ngt så tar det dock tid.

Men får ju faktiskt säga att jag är väldigt duktig på att sitta ngnlunda.

Om ngr minuter kommer Ass. Sara och ska vara med mig idag, skojigt :O) Hon va helt knasig igår (sara alltså) bara för jag skrattade så skrattade hon hihi, men de gör dem flesta. När jag skrattar så är det ett "riktigt" skratt om ni förstår.. det tar mamma och de närmsta varmt om hjärtat när jag ler och skrattar <3

Nu så hörde mamma ngt ljud från mig så...
Hejhej
/Busan

Kommentarer
Postat av: Natasja

Rackarns med att du skulle missa badet idag, jag som höll alla mina tummar för att du skulle kunna gå dit.



Nu hoppas jag på att du kommer till Lund snart istället då och att du snart får din sömnmedicin så du kan få sova på "normala" tider.



Hoppas det gick bra med träningarna idag och att du var på bra humör.

Kram Natasja, Mino och Izabelle

2009-01-28 @ 21:13:51
URL: http://izabellemino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0