Prinsessfötter


Samma år som lillebror låg i Mammas mage, år 2007 så stöttade jag första gången i mitt liv på mina fötter. Då var jag nästan 2år gammal och gjorde det hemma hos mina kusiner.

Det va en ljus dag i mammas liv <3 Bara synd att jag inte fortsatte med det mer o mer.

Jag stöttade minsann en bra stund på mina små prinsessfötter.

Har jag berättat en sak att mamma kollade min vikt & längd kurva igår och jag är massa långt ner från normala längd kurvan dock viktkurvan ser kanon ut.
Tänk lillebror är 84cm lång nu och när jag var 2år så var jag 86cm lillebror blir 2år i Augusti detta året. Och sen jag blev två har jag bara vuxit till 93cm och det verka stå lite still.

Så e det !

Idag har jag haft fullt upp med alla slags träningar med Ass. Sara, och nu ikväll tagit mig en dusch. Nu får jag snart medicin och mat och så hade de vixna väl tänkt att jag ska sova därefter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0