Pengaburken



Imorse kom mina assistenter o va minsann lite elaka =( dem väckte mig hela tiden fick inte alls sova ifred hmm.. men till slut blev jag glad på dem igen :) För jag tycker ju om dem :)

Har målat en pengaburk idag så fin blev den minsann jag Picassa som gjort de hihi assistenterna fick ju såklart hjälpa till lite. Pengaburken ska vi ha inom assistansen så dem slipper ta med sig mat och så sedan är ju så lätt och glömma och så. Så istället ska mamma ha ett lager micromat hemma som de kan köpa vid behov när de arbetar.
Mkt smidigare !

Har varit mkt sittning för min del idag, vi har ju infört intensiv träning på det för att kanske en vacker dag jag får för mig att sitta mkt längre stund helt själv ?! Men ska inte tro för mkt, men hoppet finns där.

Varit i tivoliparken oxo och de va massa skoj !
Även haft lite synträning och lek med lera =)

Jag fick veta ngt av mamma för en stund sen , så glad jag blev och skrattade massor <3

Nu får vi se här om jag vill sova inatt eller inte.. hoppas på de så jag slipper bli sur på assistenterna imorgon när dem väcker mig.

Godnatt ! (men de kommer fler bloggar ikväll)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0