Ngn som vet ett bra ställe ?


Helgen ska jag tillbringa med mamsen min, Pappa & Lillebror ska åka iväg. Men jag och mamma har väl och göra antar jag.. hon kommer väl träna slut på mig.

Nu tycker jag det kan bli bra väder så man kan ha lite mindre kläder på sig ute igen, så jag snart även kan ut i ståskalet i ståställningen, ååå vad det vore skoj. Våren är mer än välkommen för min del nu.

Kanske en tripp till Andys lekland ihelgen ? Jag gillar ju studsmattan och bollhavet. Ngn som har lust och följa med ? Studsmattan är kanon bra träning för mig, ja även bollhavet är bra stimulans.

Får nog försöka bli Andys lekland minst en gång i veckan för min del hädanefter.

Någon som vet ngr ställen här runt om kring i Kristianstad vart där är mkt barn och familjer ex. som andys lekland ? Som man kan gå dit till när man vill ??

Mamma blev jätte glad idag när till och med Sara här märkte på bara en månads tid att det hänt litet litet framsteg när jag har sitt träning :O)

Hårda pass för mig i helgen, puuhuu.. Men jag måste.. dels för min skull kring utveckling och dels för min sömn kan ju hjälpas på de visen.

Nu så har jag lite mardrömmar ikväll :(
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0