Mitt rum

Blev inget bad för mig idag, har ju sovit hela dagen på dagis.. Lönt jag åker dit va ?
Hade bara varit onödigt åka till badet ingen nytta med det alls ju. Hade bara blitt arg om ja inte fått sova ifred.

Ja så är det !

Fått en halv stesolid nu ikväll, i förhoppningar på att jag sover nu hela natten och vaknar lagom tid imorgonbiti hade mamma planerat. *PEPPAR PEPPAR*

Ass. Ellen jobbat med mig hela dagen förutom när jag var på dagis dock, men jag har sovit mest. Så Ellen fick börja fixa med mina väggar ta bort alla prinsess slott och prinsessor och grejer från väggarna typ klistermärke aktigt så nu är dem väck och allt annat med från väggarna minsann.
Går framåt sakta men säkert.

Färg till mitt rum är nu bestämt, och Mamma har idag skrivit handlalista som pappa o momo ska iväg och inhandla.
Bland annat. speglar, hylla, lådor, lampa t tak, sovlampa, cdställ, gardinskena,gardiner,krokar :O) Så lite framåt är vi på väga.

Fick en spegel av Ellen härom igår som jag ska använda mig av också jätte tuff som ska hänga på väggen.
Ellen säger man kommer få mardrömmar sen när man går in på mitt rum när alla färger o grejer e på plats hihi.

Längtar tills det är färdigt, men ja tro inte mamma längtar efter hand,nacke,rygg,arm värk haha efter allt målande.
jaja de får hon minsann tåla !

Sover än sålänge *peppar peppar*


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0