Min inredning i rummet blir så fint :O)

Nu så är minsann mamsen på god väg med mitt rum, bara skenorna i taket som ska upp och så lite annat smått som vi får ta efter hand när mamma kommer på bra saker :O) Likaså en lite dyrare sak får vi se när den kommer på plats :O) Får ju ta i ekonomisk takt man ska ju överleva också :O) Men änsålänge har de bara gått på 2700:- +
Det är så fint, igår när jag satt i Mammas knä framför spegelväggen blev ja fundersam och nyfiken !

Idag blev de ingen dagis jag sov inte inatt knappt så mamma o pappa fått ränna upp o ner,  synd bara att de drabbar lillebror med. Men hade mamma o pappa gått iväg tidigt imorse så hade nog dem gått i sömne .

Nu ska ja sova vidare här och mamma har förhoppningar om att jag vaknar sen så jag kan gå på badet denna onsdag !

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0