Min bästis på besök



Idag så kom minsann min bästis Jacob på besök och hans mamma såklart. Dem cyklade hit o hälsade på:O)
Jag vaknade och blev på ett väldans bra humör när jag upptäckte att Jacob var här.
Och jag bjuder minsann på lite bilder från besöket !

Jacobs mamma bloggar !




Jag fick många pussar av Jacob idag så han hade nog saknat mig :O)



Vi är bästisar !!



Jacob med sin mams !



Lillebror kom o kittlade oss hihi



Jacob :O)

Och till sist en bild på mig o lillebror ...




Idag har mamma startat operation "göra om mitt rum" :O)
Imorgon fortsätter hon tror jag hihi.. längta tills de e helt färdigt !!! Kan ju ta tid tills det är 100% färdigt för mkt saker som ja ska ha som man får leta sig fram till och hitta de osv..

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0