Me too

Min blogg har fått lite nytt utseende, jag va trött på den gamle. Mamma hållt på med denna hela kvällen nu, men hon orka inte pyssla mer så den fick va snäll och vara klar för denna gången. Idag så har Ass. Sara varit hos mig, vi har haft lite bollträning, sittning och vi har målat och duschat o så. Blev ingen dagis för mig idag för jag sov som en stock.

Fick en present av Sara idag, en klänning fick jag jätte tuff från Me too, jätte tuff jag kommer bli såå busig i den. Tack Sara :O)
Mamma vart en sväng på staden med ju och hon hamnade på United Benetton och köpte på rean där röda tights och en svart tröja/klänning till mig, så lite mer kläder i min gaderob blev det idag.

Stått i ståskalet idag med, och det går hur bra som helst. Stog i 55minuter i streck KANON BRA !!

Kanske lägger jag in om en stund lite bilder från när jag står.
Just nu ligger jag och sjunger i sängen, mamma o pappa tycker jag ska sova.

Idag har Mamma ringt ssk och förfrågat om där finns ngn annan hjälp mot min sömn nu omgående tills vi får den vi ska ha, hon skulle kolla upp det med min doktor imorgon. Hoppas vi får ett bra besked !
Inte alls kul tycker mamma o pappa att jag sover o vaken på de vis jag är.

// Busiga Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0