Matas via knapp


Kolla bilden intill på mig i min matstol, det va första gången jag satt i sån speciell matstol från habileteringen, så stolt ser jag ut att vara.
Jag klarade ju inte av att sitta i vanliga barnstol, så satt i soffan och knä i en längre tid innan det kom fram att vi hade rättighet att ha hjälp från habileteringen.
Att sitta snett o obekvämt i en soffa eller i knä var ju inte det bekvämaste när man
skulle äta, eftersom jag även då åt riktig mat ju.
Mamma mår dåligt av det varje dag att se mig matas via knapp, eller att mata mig själv där via såklart. Trots att mamma gillar knappen för den funkar ju så bra. Men hon hatar att se det hon vill ju ha tillbaka till det när jag åt själv, men mamma antar att det aldrig kommer hända igen. Sån aptit jag hade, bara som 1år gammal kunde jag vräka i mig stooora portioner jag var så matglad och ville ha mer o mer o mer där fanns nästan ingen stopp. Jag älskade att dricka saft och oboy, men nej inte längre..
Jag vet att det är vad mamma skulle vilja igen att jag äter med min mun igen !

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det vill jag också att du ska göra:(

2009-01-28 @ 12:09:07
URL: http://blondy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0