Manikyr



När mamma kom hem idag hade jag precis duschat och jag fick manikyr av mina assistenter, skrik rosa nagel lack blev det idag =)

Haft två assistenter idag juh eftersom den nya (Sara) går bredvid Ass.Ellen. Lyx med två samtidigt hihi.
Ikväll så fick assistenterna ge mig halv stesolid för att vi skulle försöka få en rutin till att somna nu på kvällen och sova iantt, av den halva dem gav så sov jag väl en halvtimme iaf.. hmm.. så mamma har nyss gett mig resten av den stesoliden och nu har jag somnat minsann !!! Hoppas ja sover hela natten och vaknar lagom imorgon.



Mamma hade sitt första assistans möte idag med mina assistenter. Själva mötet tyckte mamma de kändes bra och att dem lyssnade. Hoppas dock det visar sig bättre imorgon att de båda har lyssnat =)
Imorgon ska Ass. Ellen vara med mig i 9timmar *myspys* =)
Och Ass. Sara ska vara här i 7timmar tror ja det va =)

Nu ska ja sova vidare och mamma skriva dagens schema till morgondagen !
Godnatt


ps. tycker ni dåliga på kommentera.ds

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag har lyssnat, o de visade jag minsann direkt;) din mamma har redan gett mig en guldstjärna ;) hihihi. ses imorrn gullpluttan

2009-01-04 @ 22:47:43
URL: http://blondy.webblogg.se/
Postat av: momo

Kan momo oxå få mannikyr;-)

2009-01-04 @ 22:49:27
Postat av: Natasja

hihi, så fin du blev! :)

2009-01-04 @ 22:53:11
URL: http://izabellemino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0