Lillebror ville också vara med


Idag när jag & Mamma hade sitt träning, så kom lillebror minsann och ville vara med. Först tänkte han placera sin bak i mitt knä men oj då hade jag juh ramlat så det gick ju inte. Men han satt sig lite snett framför mig och mamma och vi satt där alla tre så fint och duktigt. När lillebror satt där blev jag ännu mer intresserad av att sitta, så är nog bra att ha han vid mig när jag har sitt träningen.
Mamma tog min hand och klappade lillebror fint på ryggen och huvudet. Helt plötsligt blev mamma helt ställd och paff för det såg verkligen ut som jag klappade han sen själv medvetet, HOPPAS det var medvetet tänker ju mamma nu såklart.
Det upprepade två ggr minsann. Sen tyckte inte lillebror att jag skulle klappa honom mera, så jag fick snällt låta bli.

Men det var roligt ha sitt träning med lillebror, han snäll som vill lära mig <3
Jag älskar min lillebror jätte mkt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0