Licens


Bild intill är tagen exakt för ett år sen, Är det inte knasigt så mkt som jag förändrats från lite mer "yngre" utseende till mkt äldre. Jag har blitt en stor kicka minsann :O)
Sne lugg har jag på bilden med ser jag men är nog inte så lätt för mamma och klippa mig när jag sitter och gungar med huvudet fram och tillbaka.

Klockan är två på natten och jag ligger och sjunger i min säng.

Imorgon skulle ssk ta tag i det om licens till sömnmedicin till mig, hoppas vi kan få det omedelbart så mitt liv kan bli snäppet enklare iallafall.

Imorgon biti kommer Sara och ska dra upp mig ur sängen, pi attan för tidigare mornar. Hon har delad tur imorgon, så hon går vid förmiddagen igen men kommer tillbaka på eftermiddag igen.

Mamma har precis blivit intervjuad på msn hihi, mamma hon kopierade över det till bloggen ta en titt---> http://mommy.webblogg.se

Hoppas ngn dag snart jag kan få träffa Jacob, var ju för längesen nu igen, men både jag och Jacob har ju mkt att göra om dagarna även våra mammor. Måste ju snart träffa Tilda med var ju jäääätte länge sen.

Jag har blivit mer snorig i min näsa, så det var tur jag inte badade idag för då hade det säkert blivit ännu värre juhe.
Men hade ju varit skoj och bada men men så kan det bli.
Får bli ngn dag istället med mamma och ngn assistent på tivoli paket lite mer mot eftermiddagen så jag är vaken. Så jag kan bubbla bubbel pool med ju hihi myspys !

Idag har mamma kollat igenom min pärm och rensat lite papper som inte behövdes mera, måste ringa efter med journaler med på mig från sjukhuset och habileteringen vill så gärna ha allt sånt själv med ju, eller rättare sagt så vill mamma det.

Fick köpa ny pärm som jag kunde ha lite blandade papper i , men får snart köpa en ny som jag kan också använda till det och så har jag en pärm som bara journalerna är i.

Jag sjunger många truddeluttor inatt, och om fem timmar kommer Ass. Sara och ska väcka mig, hmm... jag tror inte jag lär va så pigg då.

Men nu så får jag inte blogga mer för min mamma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0