Kolla så duktig jag är !



Igår kom kusin hem till mig och lillebror.
Det är jätte roligt att höra när lillebror o kusin leker massor och busar här hemma.
Roligt när dem kommer och leker med mig också då blir jag jätte glad och mer intresserad av att sitta rakt upp osv, det är ju super bra.
Jag sitter ju faktiskt väldigt bra på bilden ovan intill min kusin Oscar :O) Hoppas min andra kusin Rasmus vill komma sova hos mig ngn helg hade varit roligt, han tycker jag om han alltid varit så snäll mot mig.
Så fort jag hörde kusin och lillebror komma in i rummet så med en gång sträckte jag på mig lite extra.
Bra Mamma tänker på att lägga märke till saker o ting hur jag reagerar.



Efter en stund kände jag för att mysa med kusin så jag la mig mot honom lite :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0