Jag har delat säng



I torsdags morse fann min Ass. Ellen mig i sängen, o inte va de ngt konstigt med det kanske, men även mamma låg där hihi. Såklart så tog Ellen bild med :O)
För natten till torsdag var jag jätte orolig, så mamma la ju sig intill mig och somnade med mig, men ja va inte så snäll o givmild med plats direkt, jag gränslade mamma ett par ggr och trängde in henne i hörnan.
Trots att jag sov hela natten så va j tyvär inte vaken hela dagen för det :O(
Men jag åkte med i vagnen med Ass. Ellen och vi gick med mamma till färgaffären och kollade ut lite förslag på färg till mitt rum, och beslutat vilken har vi oxo och de kommer bli såååå läckert !!
Natten till fredagen sov jag hela natten, förutom att ja bytte blöja mitt i natten för ja kissat massvis.
Och vet ni vad, idag har jag minsann haft en helvaken dag, mamma o pappa tycker det varit såååå skoj !!
Så blivit en del lek med pappa idag och träning för mamma och lillebror tog en tripp ut och lekte i tivoli parken.
Nu sover jag oxo och hoppas på jag sover till morgonbiti och har en vaken dag till, men inget förvånar mamma att ja kanske tar o sover hela lördagen istället men hoppas vi ju inte på.

Godnatt(men de komme ren blogg till)

Kommentarer
Postat av: momo

Bra Pluttfisan att du trängs m mamma,för hon va inte snäll när hon sov hos momo när hon va liten;-)

2009-01-18 @ 14:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0