Förkylning

Jag har minsann åkt på en förkylning här hemma, vart bara vaken på förmiddagen fram till halv elva typ. Sedan dess sovit heeeela dagen lång. Men i förmiddags så målade jag min Bratz kopp med Ass. Sara och den blev jätte fin såklart.

Igår hade jag och mamma lite trycka hända träningar




Och vi lekte med Barbie



Även lillebror va med på en hörna och kammade min barbie till mig :O)



Och så busade jag med lillebror



Även så puttade lillebror runt mig i min trekantstol :O)



Mamma fixade även med mitt hår igår, våfflade det :D



Mmm de va lite av morgon dagen minsann då va jag hyfsat frisk mamma trodde ja skulle hålla mig frisk, men idag blev de massa snor i näsan och mkt sovande, jag sover fortfarande och har sovit sedan halv elva i förmiddags!

Hoppas jag är frisk efter helgen varjefall, är ju så mkt som sker nästa vecka som vi gärna inte vill ställa in juhe.

Men nu ska jag sova vidare, kanske skriva fler bloggar med ;o)
Hejdå


Kommentarer
Postat av: momo

Bra med trekantsstolen för då når Lillemannen upp o kan leka med dig:-D Fin du blev med våfflat hår,ja ok en skönhet klär i allt;-D...Älskar

2009-01-09 @ 00:00:45
Postat av: Oscar

Suttit här med mamma och sett alla bilder och berättat att det är ni. Saknar er. kram Oscar

2009-01-09 @ 08:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0