Fixat lite med mina saker idag



Idag har ju mamma jobbat med mig :O) Vi har gjort lite allt möjligt, vi målade "familjeramen" och vi haft bollträning och sittning. Vi fixade även till fläkten med lite pynt o saker och så hade vi "trycka hända träning" med den. Fixat till min "Trycka hända" knapp så den blir lite mer lockande för mig. Och så har vi pysslat till en av mina syntränings saker med lite.




Vi spelade in två filmklipp när jag har trycka hända med fläkten och när jag har synträning ! Jag va dock inte så jätte sugen på synträning idag men lite iaf :O)
Sen har jag fått ta de lite lugnt eftersom ja lite förkyld men vilket som verka som blivit bättre!




Snarast kommer min Ass. Sara och ska jobba med mig ikväll :O)



Inviger mina nya kläder idag som jag fick av gammelmomo i julklapp, så fin jag blev i lila kan ni tro. Inte ofta jag har lila kläder men de va tjusigt !

Kommentarer
Postat av: Marilene

Awwwwe söta tjejen!

Hon är så söt!!!!!!



Kram Marilene

2009-01-09 @ 16:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0