En halv dag på habileteringen !

Ja de blir det idag!
Igår kväll kräkte jag som en gris hela kvällen, kanske kan de varit det jag behövt under dagen som gjort mitt dåliga humör jag hade ?! Vem vet.
Men iallafall så ska mamma ta upp det med Hab idag kring sen jag började på en viss medicin så va de först då jag började kräka så mkt, och efter var gång vi höjt den har jag fått kräkperioder ständigt. Så undras om jag ska ha denna medicin egentligen ?! Mamma tror inte det. Vi får se ! För så här kan det inte fortsätta.
Jag började på den år 2006 och sen dess har de varit kräk kräk kräk kräk !!!

Vid klockan nio nu på morgonkvisten beger jag o Ass. Ellen o Mamma oss till habileteringen. Blir en halv dag där idag !
Börja med att träffa logoped och specialpedagog, lite prat kring kommunikation lär de nock bli, och testa datalek osv.
Där efter vid elva tiden träffa ssk och dietisten, blir prat kring min mat, kanske byta mat kanske inte.. kolla vikt och längd och diskutera varför ja inte växer på alla sätt o vis som jag ska. Mamma ska även byta vattnet i min knapp för första gången idag, kuffen måste bytas en gång i månaden. Första gg önskade mamma att vilja göra det inför ssk så allt blev rätt till 100% sen därefter kommer mamma göra de själv juhe. Blir även ltie tragg med dem kring mediciner och dyl.
Vid tolv tiden ska vi träffa arbetsterapuften ska testa lite vagnar :O) Se om där är ngn vi vill ha annars håller vi oss till den vi har.

Ja så ser dagen ut !
Imorgon är det minsann dagis start :O) Och på Onsdag är det badstart:O)

D va längesen Ass. Ellen jobba, men nu gör hon det.. :O) hon haft lite "långsemester" imorgon kommer även Ass.Sara .
Jag tycker om mina assistenter minsann :O)

Men nu har jag inte tid här mera.. hejdå

Kommentarer
Postat av: Ellen

tycker om dig med:)

2009-01-12 @ 15:57:07
URL: http://blondy.webblogg.se/
Postat av: Tess

Skönt att allt går bra...minder kul att käka :(

2009-01-12 @ 16:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0