Det värmde mammas hjärta


Blev ingen bad för mig idag, För när Ass. Sara började jobba klockan 13 så sov jag fortfarande. Min sömn är som sagt helt upp & ner. Och det får jag lida av på många sätt och vis.

Men iallafall så efter min måltid idag så begav jag och Ass. Sara oss ut och gå. Vi tog intiativet att gå inom Tivoli parken och ha lite känselträning där, känna på pinnar löv osv.. Sen gick vi en låååång runda. Ja åkte gjorde ju jag såklart Sara fick ju äran och köra mig.

Efter att vi kom hem bakade vi muffins med bär och vaniljcreme i JÄTTE gott va det med vaniljcreme tyckte jag minsann.
Jag fick använda mig av min trycka hända knapp så jag kunde bestämma när det skulle vispas i skålen :O)

Nu ligger jag och leker och busar i sängen för fullt och sjunger en truddelutt och Mamma o Pappa dem påstår att jag ska sova.. joo ellerhur ;O) Nej minsann jag vill också va vaken och kolla spökena kl 00. hihi..
Imorgon ska Sara jobba med mig igen, för Ass. Ellen fortfarande sjuk. Så blivit mkt Sara denna veckan.

Det kändes roligt tyckte mamma när Sara skrev att jag känns som en "extradotter" när man tillbringar så mkt tid med mig, Mamma kände varmt då om hjärtat för de kändes verkligen som hon tog arbete på så bra allvar <3 Och att jag då dessutom betyder ngt bra för Sara :O)

Men kanske slänger jag in med en truddelutt till här sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0