Dagens outfit


Två stycken Mathilda, inte illa va ;O) Jag somnade ifrån min sitt träning idag hihi, jag va lite tröttig ! Och som vanligt passade mamma på att ta foto på mig när jag sover, så pinsam min mamma asså.
Idag har jag haft en sådan dag lite extra tröttig, blir så ibland tyvär. Så har bara haft en sitt träning förutom den jag då somnade mitt i hihi.. och så haft en stå"träning".. Men jag stog dock upp i 60minuter exakt :O) och kollade på film !!
En stor guld stjärna till mig !!!

Ikväll direkt efter maten och medicinen så somnade jag med en gång !! Var lite hård i magen igår så fick laktulos, så innan jag somnade la jag en baddare först som pappa fick i paket av mig hihi.

Har börjat med ny medicin idag, egentligen klassas det inte som medicin utan kosttillskott mera. Men för mig är det medicin för den är lika viktig som allt annat. Den ska jag ta varje dag på morgonen nu mera. Men kan skriva om den i ensamt inlägg :O) Ngt som mamma började forska om för två år sen.. jag hade den ett tag innan men då hade jag inte knappen då åt jag med munnen och då ville ja inte ha medicinen för den va äcklig så de va inte värt och fortsätta. Men nu när jag har knapp så kom mamma på det på apoteket idag att jag kunde börja med den igen ju !

Dagens outfit....
Faktiskt invigit mina nya kläder som mamma köpte härom dagen på United Beneton jag blev så fin ellerhur ??!! Men ni ser kanske inte så bra när ja ligger där o sover.
Men en skönhet klär i allt vet ju alla :O)

Nu vaknade jag minsann nu va ja inte trött mera !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0