Web cam

Webbade med Morfar innan för ngn timme sen :) Hoppas han snart blir fri från förkylningen så jag kan få träffa han.
Efter det fick jag mat & jag tog mig en snabbis tupplur sen hade jag lite sitt träning en bra stund. Och nu står jag i mitt ståskal igen här intill sitter mamma med.

Mamma & pappa filmat mig lite idag, filma lite imorgon med & sätta ihop allt till en enda film. Så får det blir Februari filmen. Sk filma mig ungefär samma datum varje månad för & se om ngt förändras osv. Lättare och se de på så vis.



Snart så ska jag få min medicin & mat sen bums i säng och sova !
Imorgon eftermiddag kommer Assistent Sara var ju enda sen torsdags nu. Men kanske kommer det bli att hon är här även på fredagar inom snarast. Så det bara är lördag & söndag jag inte träffar henne. Jag måste ju känna nära kontakt med henne, å det gör jag. Men dessto bättre blir det ju mer jag umgås med min assistent/kompis Sara. :)

Ska till ssk på hab imorgon kolla min knapp lite kring Granulomet, det mamma gjorde med den verka hjälp mot smärtan iallafall, kanon bra ! Och efter ssk ska jag till hab lena till hennes snozelrum som hon har på habileteringen.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0