Vilka är ni ?


 Jag får väl köra på en liten blogg här trots jag faktiskt inte har så mkt att skriva just nu. Jag ligger dock & sover nu dessutom, sover så gott så. hade ngn liten mardröm vid tio tiden kanske men för övrigt sover jag väldigt gott. Har idag minsann stått i mitt ståskal från 17.20 till 19.40, helt otroligt, ett rekord från min sida sedan iallafall ett år tillbaka eller två kanske till & med inte säker. Jag stog där utan att protestera, bara precis lite precis innan jag skulle bort från det, & få min medicin och mat för att sedan sova. Idag har det blivit mkt bus med lillebror, för övrigt har de inte hänt så mkt mera. Sara var här igår "utanför" arbets tid, skoj att hon vill träffa mig även då, och dessutom passa mig, vi gosade & så innan det var dax för mig att sova. I veckan som kommer så får jag äntligen ny matstol sits till matstolen, skönt slippa sitta trängas i den jag har. Ska även prova ut en toasitts, hoppas den kan vara ngt för mig. Och så är det snozel med, är det så gott som varje vecka nu framåt, mkt roligt är det tycker jag. Mamma tänkte visa bad för Ass. sara i veckan, men så var det ju inget bad nu på sportlovet så de fick vi hoppa.. Men kanske åker vi till Tivolibadet istället, går ju lika bra att visa Sara där som på hab badet. Och tror dock inte mamma behöver visa så mkt, mer än vad saker o ting jag tycker om att göra i vattnet, för att hålla hårt i mig osv tar nog Sara ändån som en självklarhet. Har fått ny vaccin tid nu av Bvc, som är i veckan som kommer. Hoppas vi alla är krya & pigga här hemma då. Får se vad jag ska hitta på imorgon, ngt skoj förhoppningsvis. Kanske mamma lagar ngn god middag imorgon som jag kan smaka på ifall jag vill. Sov gott alla läsare vilka ni nu är ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0