Syn undersökningen

När synexperterna var här idag så hade jag ju precis fått epielpsi anfall som ni såg i förgående blogg. Så jag sov & det gick inte få liv i mig under tiden dem var här. Så ngn undersökning blev det inte.

Bestämde att dem kommer till mig när jag & mamma ändå är i Lund ngr veckor sen och gör det där istället, så det kan ju blir närsom och även längre framåt. Vi får se ! Tråkigt var det att det inte blev ngn undersökning för vi hade sett framemot det, tyvär kan vi inte styra anfallen.

Dock så hade Ass. Sara skrivit ner på en lapp om vad hon tyckte om min syn. Så det gick vi igenom och dem tyckte det var jätte bra att hon la märke till det så bra. Roligt att höra ! Dem frågade lite grann om hur det går med assistans och så, vi berättade att redan efter två veckors jobb här för Saras del hos mig så hade ja gjort framsteg i min sittning. Dem tyckte vi skulle hålla hårt om denna assistent och att hoppas på assistenten gillar sitt arbete & klarar av det för alltid.Väldigt roligt att höra, det värmde !

Rummet som mamma gjort till mig fick mamma MEGA beröm över, dem va riktigt impade över hur mamma tänker. Och tyckte mamma var riktigt engagerad i mitt stimulans liv och så. Och Hab lena hon skröt om mamma som bara den, mamma tyckte de va lite pinsamt med så mkt beröm hon blev nog rörd hihi. Men ja faktiskt mamma ska vara stolt och det är hon med. Och när en expert säger att det är verkligen sånt rum jag ska ha, så ska man ta åt sig ordentligt.

Lite tips och sådant fick vi men de va inte mkt, för dem tyckte verkligen mamma tänkte på allt. Bara ngt enstaka "finslipning" i det hela.

Så undersökningen hur jag ser nu, blir så fort vi är i Lund under de minst tre veckorna jag & mamma.. Ja även Sara kommer ju få jobba där med ju. Kan nog bli upplevelse för Sara och lära sig mkt tror jag. Och det är så roligt, för Sara vill ju lära sig mer och mer hela tiden. Jätte bra !

Så va det ! Men givetvis direkt efter syn experterna åkte tillbax till Lund så vaknade jag och var hur pigg som helst.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag trivs jätte bra med mitt jobb o att för jobba med dig Mathilda är helt underbart o lärorikt :)

2009-02-05 @ 21:44:05
URL: http://barahonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0