Träning ger färdighet !

Dagen har varit skojig, Sara jobbat med mig sedan klockan sju på morgonen till sex på kvällen. Vi har varit ute med mamma & gått, fått massvis med friskluft minsann. Vi har tränat massor. Två timmar i ståskalet idag dock inte i streck det va i två omgångar men två timmar om dagen är bra, men gärna mer ändån då det är min höft och där som är lite si o så, jag är "för vig" om man säger så. Och det är bra om jag lär mig att belasta fötter & ben att liksom kunna stötta på fötterna. Mamma lärde Sara syn träning idag, liten genomgång. Så jag hade synträning i en kvart med Sara idag, och i dagboken som Sara skriver i efter varje pass med mig, så tycker hon att jag följt med blicken väldigt bra  



Dock så har jag fått ont nu med vid knappen, så mamma har lapiserat mitt granulom idag så hoppas vi det blir bättre.
Det va inte det enklaste och komma åt med den jätte pennan. Men det gick !

Varit på väldigt bra humör för övrigt. Efter att Sara slutade så satt jag & mamma och pysslade fina teckningar med mina nya glitter pennor & glitter. Massa tjusiga blev dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0