Sån busa jag är!


Inte sover jag nu inte, nepp nepp ! Förhoppningsvis gör jag det denna tiden imorgon, hoppas hoppas denna sömnmedicin kommer att fungera som den ska.

Jag ligger och diskuterar & sjunger lite truddelutter i min säng.
En sån BUSA är jag !

Imorgon så ska mamma ringa samtal till Försäkringskassan & ansöka om flera timmar åt mig till assistans, hoppas hon lyckas med detta. Men gör hon inte det så kommer hennes chef att hjälpa henne annars.

Nej minsann, nu får jag ju ändå försöka sova lite för min assistent Sara kommer ju tidigt imorgonbiti och väcker mig.

Godnatt !

Kommentarer
Postat av: monika

vilken fin sida du har. kram

2009-02-04 @ 08:15:35
URL: http://www.metrobloggen.se/Monikah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0