*peppar peppar*



Vid sex tiden ikväll upptäckte mamma & pappa feber på mig min normala temp är 36.6 men jag hade 38.7, inte så mega hög egentligen,för jag brukar ju slå till med högre. Så skönt det iallafall. Två timmar efter jag fått alvedon så kollade mamma min temp igen, och då var den fortfarande kvar den var på 37.8grader... efter två timmar därpå så skulle mamma ta temp men behövdes inte för jag kändes sval och bra. Skönt !

Hoppas jag är kry imorgon så jag kan till Andys lekland ju !
*peppar peppar*



Ja så va det med det !

Idag har jag varit på snozel som sagt, haft träningar här hemma med, målat lite fjärilar, jag o sara fick ju visa hur man gjorde fjärilar för mamma, och så har sara städat min toalett & mitt rum idag och även har jag duschat ! Rent o fräscht allting nu till helgen :O)



Nu ska jag sova vidare !


Psst ! när jag gosade med mamma o pappa ikväll i soffan så somnade jag hihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0