Ny design IGEN !



Nu har minsann mamma varit här och kladdat med designen igen !
Jaja hon bestämmer sig aldrig.
Idag har jag blivit massor fotograferad & det gillade jag.

Har glömt bort och blogga idag, har inte haft tiden.

Sömnmedicinen kommer vi att öka iallafall, för jag kräver nog större styrka då jag vaknade vid tolv tiden och var vaken ett bra tag, och sover hemskt oroligt med. Får se om vi kan öka redan imorgon.

Idag har jag stått i ståskalet i 1½timme mkt bra utav mig.

Min granulom verka ha vuxit lite, attans !!! Vi får se hur det blir med den saken.
Ssk ska kolla på det på måndag. Ska till ssk på måndag och efter det ska vi på snozel på hab i deras lilla rum.

Nästa vecka ska vi även till Bvc jag & lillebror och ta sprutan som man tar när man är 1½ år gammal. När jag va i den åldern fick jag inte lov och ta den sprutan så ska ta den samtidigt som lillebror nu minsann.
Så blir väl lite feber därefter & lite anfall kanske.

För övrigt har jag varit mest med pappa idag, eftersom lillebror & mamma varit iväg.

Imorgon så ska jag träffa Hanny  Var jäääätte längesen ! Kommer ihåg första gången hon såg mig, så trodde hon inte det va mig hon såg utan hon trodde det var en docka hihi.

Hoppas morfar och dem snart blir friska, vill så gärna träffa dem snart och visa dem mitt rum ju.

Idag så fick vi brev från försäkringskassan, en ansökan om fler timmar till min assistans mamma skulle bara precis skriva under och skickat tillbaka så det är redan gjort. Så hoppas vi på svar så fort som möjligt !
Och så får vi ju hoppas på att vi får de timmar oxo beviljade.

På söndag ska jag träffa Jacob, ÄNTLIGEN ! Har ju saknat min bästis. Snart så får han se mitt rum , så kan han & jag spegla oss tillsammans

Nej ni, nu har jag inte mer och förtälja er ..
För nu är jag trött & måste sova !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0