Nervös !

Tack till dem som svarade på mitt förgående inlägg, mkt snällt. Klart man vill veta varför ju, så ni som inte har svarat får såklart svara fortfarande ifall ni har lust till det. För jag tror nämligen jag ska sätta lösen här, men har inte ännu beslutat det till 100%.

Idag jobbar Ass. Ellen men mig, det var ett bra tag sen eftersom hon varit sjuk en vecka.
Senare idag så ska Mamma har assistans möte med assistenterna.

För övrigt så har jag nog en början till Granulom vid knappen, inte det trevligaste och bäste. Vi får se om vi själva kan få väck det innan det blir värre, om inte så får det tass på under narkos. Vi får se hur det blir på den fronten.

Faktiskt så är jag & mamma nervös inför Torsdag, då syn experterna från Lund universitets sjukhuset kommer hit, var cirka 1 år sen sist dem var här och bedömde min syn. Vi håller alla tummar och tår här hemma att dem ska säga ngt bättre denna gången. Hjälper ni till med tummarna ??!!

För övrigt så blir det nu mera ingen dagis iallafall för än min sömn blivit som den ska, sen får vi se hur det blir med dagis därefter.

Nu har jag inte tid och blogga mera iallafall.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0