Mkt träningar idag

Idag så började min dag med Ass. Ellen som kom och väckte mig på morgonkvisten, vi har läst bok och lite sådant. Det var Ass. Ellens sista dag idag här hos mig. Efter passet med Ellen kom Ass. Sara, Vi har haft fullt med träningar idag, Sara är hård mot mig att jag inte ska sova på dagen vilket är jätte bra, hon får verkligen liv i mig. Så träningarna vi utförde idag blev sitt träning, bollträning, rygg/nacke träning, trycka hända musik & ståskal. Och så fick jag lite "frilek" så vi ritade lite :o) Ngt skoj måste jag ju göra för att jag varit så duktig. Fast jag var ganska arg när träningarna utfördes, men när jag stog i ståskalet och såg på tvn var jag glad.

Fått lite värmepliter vid rumpan/svanken är nog från blöjan, nog lätt hänt. Vart lite kletig i ögat innan idag även men som Sara rengjorde och nu är jag inte kletig mer så vet inte om det var lite sånt "sovgojs" typ, iaf ingen ögoninflamation och det var ju skönt det.


(En bild på mig och Ass. Sara för 1 år sen cirka)

Imorgon jobbar Sara med mig hela dagen lång från morgon till kväll, vi får se hur jag beter mig imorgon.. Kanske kan det bli bad imorgon ?? Hoppas på det !

Kommentarer
Postat av: Ellen

Har varit roligt o lärorikt att jobba med dig.

Tack för allt du gett o lärt mig! :) <3

2009-02-03 @ 23:17:35
URL: http://blondy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0