Min sömnmedicin



Den bilden ovan togs precis innan medicin & mat dax ikväll. Så glad var jag !
Underbart tycker mamma när jag är så glad.

Fick ju min första dos av sömnmedicinen ikväll, mamma & pappa tyckte det var lite läskigt på lilla mig.
Mamma sprutade in det i min knapp cirka klockan 20.00 och 20.03 somnade jag pang på ! Från att jag var jätte sprallig och glad till mega trött och somnade. Mamma uttryckte sig som att det kändes exakt likadant som de känns när jag blir sövd inför operationer osv.  Så inte alls trevligt med andra ord  att det gick så fort !
Så visst funkade sömnmedicinen..
MEN
Vid 22.50 vaknade jag & skrattade en sväng, blev sedan tyst igen. Blev sen jätte ledsen "hade ont ngnstans & var orolig" var även trött. Fick alvedon & lite klappar av mamma & pappa sen somnade jag igen 23.15.
Nu återstår det att se om jag sover hela natten ????




Och det får ni likaså som mamma & pappa veta imorgon !
Om inte, så finns möjligheterna att höja min dos, man kan ju alltid hoppas på att slippa det ska ju inte behöva ha högsta dos av allt jag intar
Men som mamma o pappa resonerar "behöver jag så måste jag såklart"

Vi får se
Önska mig lycka till !

Kommentarer
Postat av: Tissa

Håller tummarna för att du sover hela natten snäckan. :)

2009-02-05 @ 00:01:28
URL: http://tiiissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0