Min nya design

Idag har mamma försökt att få tag i ssk & ngn på hab över huvudtaget, men ingen alls fick hon tag i. Attans ! Måste ju:

  • Berätta om att jag har en början till Granulom
  • Att vi behöver kopplingen till sprutorna & slang
  • Nya recept på mina epilepsi mediciner
  • Och ställa frågan om igen hur det går med sömnmedicinen

Mamma gör nytt försök imorgon med förhoppningar att få tag i ngn iallafall.


Idag har mamma haft möte med mina assistenter, så har minsann träffat dem båda på samma dag inte illa var ju länge sen sist.
Imorgon ska mamma på möte med sin egna chef och ta med lite papper och nog papper från hennes chef och hem med. Är väldigt mkt möten och så ibland & pappers arbeten finns det mängder av imellan åt.

Vad tycker ni om mina nya design och dem hypersöta rosetterna under min pressbild ?

Imorgon får vi se vad som sker under hela dagens gång.

Nej usch nej nu orka jag inte skriva mera i sömne ;)
Vi hörs av imorgon allesammans,

psst. glöm inte att tävla i förgående blogg ;O)


Kommentarer
Postat av: Natasja

Vad är granulom? vilse i pannkakan



Hoppas mamma får tag på allt folk idag, för Mino har då inte lyckats få tag i någon alls idag..

Han försöker ringa Lund, men de bara bråkar.. :(



Tycker jättemycket om nya designen, ska visa Mino när han vaknat sen, och bilden på dig är ju superfin! :)

Kram

2009-02-03 @ 11:03:23
URL: http://izabellemino.blogspot.com
Postat av: Jennie

jättefin blogg :)

2009-02-03 @ 11:45:44
URL: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0