MEGA längesen sen sist

Usch det va inte alls ngn trevlig natt för mig och inte nu heller för den delen. Vid två tiden kom pappa in till mamma i sovrummet och sa att jag hade konstiga skakningar, mamma for upp ur sängen och kollade detta.. Jag var helt blå i hela kroppen hoppade så som jag frös och var jätte ledsen, hördes som om ja knappt fick luft.

Under hela natten har jag varit ledsen från och till, så mkt sömn för mamma o pappa har det inte blivit.
Jag har fått sova i stickad tröja och mysbyxor och strumpor inatt, men småfryser ändån.

Febern ligger mellan trettionio fyrtio grader.. och den är jätte svår att få ner.
Jaa nu börja mamma känna igen det, för de e ju såhär jag funkar när jag är sjuk.. var dock MEGA längesen jag var så här sjuk så nu tar ja väl allt då.

Mamma o pappa får vara jätte observanta nu. Fick avboka kusinmötet här hemma idag eftersom jag vaknar av minsta lilla, och lika bra att jag får sova ut.

Imorse fick jag anfall på hela tolv minuter !!!

Jag har jobbigt och andas och hela den biten, vi får se hur detta går till väga !

Hejhej

Kommentarer
Postat av: Lena Roos (Monas syrra)

Tänker på dej och er andra med.....sänder många kramar härifrån......

Postat av: Kusinerna

Krya på dig Mathilda, hoppas du blir frisk snabbt igen .

2009-02-21 @ 11:43:10
Postat av: Mia

kram, matilda, hoppas det går om

2009-02-21 @ 16:39:53
URL: http://hoppetussa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0