Lite piggare

Faktiskt så började min knapp läcka igen för ngn timme sen, men mamma fick köra i en ml vatten till i balongen. Och nu har den inte läckt än iallafall.

Precis fått mat, jag sitter här i min matstol och slappar.

Jag blivit ngt lite piggare iallafall. Om en timme ungefär är de dax för ny ipren för min del & även alvedon. Alvedonen hjälper inte ett skit på mig om jag bara tar den :O( inte ipren heller nästan men iallafall lite bättre. Men nu börja det märkas att all preparat är på väg ur kroppen för jag börja bli ganska mussnöjd igen.

Farmor ringde pappa precis, hon kanske skulle komma i veckan. Passade på och bjuda henne till mitt kalas även.

Momo kommer idag och ska äta mat här :O)

Men nu så får jag nog vila lite, försöka åtminstone !
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0