Kraftigt epilepsi anfall


Varit med Ass. Sara idag, vi haft träningar för oss. Sara tycker jag blir bättre & bättre på trycka hända knappen :O) Så roligt !!!!

Jag har så gott som gett upp ätandet kring fast föda IGEN.. men vi kör på ändån, jag blir erbjuden fast föda tre ggr om dagen.

Momo varit här idag, skojigt. Jag fick en Bratz Ponny den som är på bild till vänster. Den fått äran och sova med mig i sängen inatt minsann.
Jag får inte ha så mkt i sängen när jag sover, men idag fick ja ha ponnyn, men imorgon får den inta sin plats i fotänden av säng när jag inte använder den förståss.

Hab Lotta var här idag, jag fick ny matstol av henne :O) så nu sitter jag bekvämare minsann. Tack till snälla Lotta:O)

Avslutade min dag med ett kraftig epilepsi anfall så typiskt, men men.
Nu sover jag, skriver ju i sömne ;O)
Men nu måtte jag sova vidare, för imorgon biti väcker ju Sara mig...
sen så ska vi ju på snozel imorgon, YEEHO :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0