Ikväll blev det bättre resultat..


( Jag & Hanny på bild )

Idag så skulle jag mamma pappa & lillebror träffat Hanny på andys lekland och lekt och busat för fullt. Men jag & pappa blev hemma, pga vi både va lite halvkrassliga i näsan. Har stått ståskal, varit på resonansplattan & lite sittning. Efter att mamma & lillebror varit på Andys, så tog dem ju med sig tant Hanny hem. Så jag visade minsann att jag kunde sitta helt själv, duktiga jag. Var mysigt och ha Hanny här idag, Hon gjorde mamma & mig sällskap när mamma duschade mig efter att jag hade kräkt, jag kräkte klumpar.. hmmm... lustigt.. för jag äter bara flytande.. får ta det med Ssk på måndag.
Suttit och gosat med Hanny i soffan i pyjamasen innan jag begav mig till sängen & fick sova.

Fick en tablett mera ikväll av min sömnmedicin. Och det har hjälpt mkt.. för jag sover än  och jag somnade ju vid åtta tiden. I vanliga fall så skulle jag ha varit vaken nu, men nepp nepp jag sover.

Mkt bra mkt bra !

Hoppas försäkringskassan har beslut redan nästa vecka på utökad assistanstimmar.
Och hoppas snart kommer besked på när vi ska infinna oss i Lund för att bo där i minst tre veckor.

Nästa vecka ska jag ta vaccin, så lär väl bli feber där.. och lite anfall..

Tack Hanny för mys stunden idag


Kommentarer
Postat av: Tess

Hmm kumpar när du bara äter flytande....bäst att kolla upp. Inte kuligt att börja bli förkyld. Kram på dig och din familj :)

2009-02-08 @ 09:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0