Hoppas


Jag var på ett fruktansvärt humör för en stund sen jag ville inte vakna, Men ass. Sara såg minsann till så att jag vaknade, så nu är jag vaken och sitter och ritar med Sara & lillebror.

Mamma fortsätter idag intensivt att få tag i ngn som helst på habileteringen, antingen min ssk eller min kontaktperson. Men dem båda verka upptagna idag igen. Hoppas vi snarast får tag i ngn, för har ju lite viktiga saker att prata om.

Idag blir det nog mkt träning för min del, men det är behövligt för att jag ska funka bra ju.

Hoppas att vi snart kan få en sömnmedicin till mig !!!!!

På torsdag kommer ju de syn experterna, och jag & mamma håller alla fingrar & tår som går att de kommer säga ngt bra. HOPPAS.

Vad tycker ni om min bild hihi faktiskt en gaaammal bild från början på året 2006.


Glöm inte att vara med & tävla på min tävling !!:O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0