Givetvis !

Då vart denna dag över, varit hyfsat pigg hela dagen faktiskt. Var lite missnöjd nu i slutet av dagen bara precis innan alla preparat gick ur kroppen. Men fick alla mina mediciner och sådant sedan somnade jag därefter.

Momo har varit här idag, hon & lillebror krängde godis efter de ätit middag, gottisgrisar dem!

Jag har duschat liten snabbis ikväll, det var skönt och extra skönt att föna håret.. jag njöööt.
Nya sängkläder blev det också, skönt och få det lite oftare när man är sjuk för då känner man sig lite piggare och likaså att duscha mera.

Gosat med både mamma & pappa idag.. och lillebror var inne hos mig en sväng och klappade mig med hiihii..
Inte blivit ngn träning alls driekt i helgen men till full förståelse jag har ju bara sovit så gott som, idag har jag däremot varit vaken mera och piggare... så vi får se vad mamma tar ställning till imorgon hur det blir med träningar osv.

Feber varit hyfsat låg med, kanon bra !

Imorgon kommer Ass Sara :O) hon ska vara med mig heeeela dagen låång !

Nu tror jag att jag bjudit alla ja skulle till mitt kalas faktiskt, och många som redan svarat va roligt :O)
Imorgon kväll så håller jag mig nog på rummet när mamma ska ha massa tanter här hemma hihihi..

Hoppas vi får brev från Försäkringskassan i veckan om utökade assistans timmar, hoppas vi får det !!
Vi kommer dock att behöva anställa en assistent till om vi får utökade timmar, så nu är det bara till att börja leta redan nu !!!! Mamma o Pappa har dock krav GIVETVIS!!

Jobbigt det dära med att skaffa assistenter, man vill gärna ha assistenter som kommer för att stanna liksom.. men så svårt i dagens samhälle och ledsamt.. för det är ju varkens lätt för brukaren(jag) eller föräldrar till brukaren..

Sara är kanon så hoppas hon stannar hos mig !

Men så har vi som sagt ngr timmar kvar iveckan dock inte väldigt många om nu de timmar går igenom, men ngr varjefall.. som vi hoppas vi finner en assistent till.

Jaja, vem sa att livet va lätt ? haha !

Nu ska jag sova vidare i min skönhetsömn innan Sara kommer & väcker mig.
Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0