Ge mig ett alternativ nr:3 !

Hejsan, nu har jag ju inte bloggat sedan imorse. Såå det fick bli en mitt i natta som jag givetvis får skriva i sömne eftersom att jag sover. Har varit med assistent Sara idag, vi har tränat, ritat, duschat & sådant vi tog minsann en mys stund sista kvarten innan Sara slutade jobba, får man göra ngn gång ibland ju.
Ätit kanon bra idag speciellt då vid klockan två idag, behövdes knappt få ngn sondmat, bara 60ml minsann. Testade även lite Potatis & curry sås och det va smaskigt.

Tyvär så avslutade jag min kväll med ett STORT anfall ! Stesolid gav pappa mig, det var vid fyra idag som jag fick det. Så ngn middag åt jag inte med min familj idag inte. Sovit sedan dess och sover ännu. Hoppas på jag sover natten ut, men dock inte längre.

Jobbigt att det blivit så mkt anfall, komiskt bara att ssk hört talas om att sömnmedicinen kan ge mer kramper, för nog faktiskt tror jag det är den som gör det på mig nu eftersom anfallen började dagen efter sömnmedicinen. Men hur ska det då hända om det nu är så ? Sova vill jag ju.. men inte ha anfall... man vill ju inte välja på de alternativen, kan ngn ge mig ett alternativ 3 ?

Imorgon kommer inte Sara, hon blev sjuk i slutet på dagen idag. Feber & så precis som lillebror. massa krya på er kramar till er

Blev ingen vaccin för mig idag, eftersom jag är förkyld & rosslar så dant med halsen, vågar icke riskera det då !!Så ännu igen får vi hoppas över det. Lillebror kunde så klart inte heller ta vaccin eftersom han fått feber ju.

Dessa vintertider massa sjuker, kan det få bli vår nu ? Eller sommar så jag kan ligga o jäsa på stranden under parasoll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0