Feber & bus !


Har fortfarande feber, men mamma & pappa sänkte den imorse så att jag med kunde följa med på Andys lekland, för inte märks de så mkt att ja är sjuk för ja blir oftast gladare då ju hihi. Jag satt under hela den timmen vi var på andys sååå duktig jag är, och jag älskade att det var så mkt folk där !! Vilket mamma inte tyckte om. Jag träffade mina kusiner Julia & Kevin med var ju jätte längesen och såklart var farbror och Emma med där.

Det va massa roligt, jag va inte ledsen eller sur en enda gång !!!


Febern va ändå väldigt låg innan idag, för äns nu ikväll vid åtta tiden så steg den upp till trettionio grader, mindre bra men fått alvedon och sådant så nu sover jag gott ! Fick även lite nässpray o så.

Det va jätte roligt o träffa kusinerna idag, jag blev så glad över det:O)

I eftermiddag så har momo passat mig o lillebror, vi hade det mysigt medans mamma o pappa vart iväg tillsammans.

Har börjat skicka ut inbjudningar lite smått till folk, blir inga inbjudningskort, frö de går lika bra att skicka sms eller på msn eller säga det till personerna i fråga  som är bjudna. Har dock inte bjudit alla än men de kommer.. Jag är alltid ute i god tid att bjuda. Jösses jag blir snart fyra år ju.

Mmm ! En bild på mig och min flick kusin Julia tänker jag bjuda på !



Två blev det visst hhiihi



Så duktigt satt jag hela timmen vi va där :O)
Visst är ja bäst ???



Julia tyckte min napp va fin så hon försökte nog allt att ta den hihi ;)



En bild på mig o mamsen med såklart :O)

Mamma bjuder på fler bilder på sin blogg !!

Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Natasja

Ojojoj vad du sitter fint och så duktigt av dig att sitta så länge! :)



Så härligt att se ditt glada ansikte. :)

Det lyser upp kvällen för mig när Mino är sjuk och hostar så han ska snart inhaleras stackarn..

Kram

2009-02-20 @ 21:23:09
URL: http://izabellemino.blogspot.com
Postat av: cpmamman

Underbara krigarprinsessa! Vilken söt tjej du är. Läste med gråten i halsen inlägget om taxin. ;( Vill inte svära i din fina blogg men fy vilken tant!

Hon kommer få tillbaks för sin okunskap en dag.

2009-02-23 @ 08:47:36
URL: http://cpmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0