Familjedag

 Här blir det inte direkt ngn blogg ikväll från min sida, har haft en mysig familjedag. Massor med mys med mamma min i soffan framför film, det gillade jag skarpt ! Nu så ska jag sova vidare, imorgon så kommer Sara :O) Fast dock inte inom "jobbsyfte" utan bara som privatperson, roligt att hon vill komma även då ju :O) Idag ville jag inte äta så mkt, men pappa upptäckte dock att jag hade blåsa nere i svalget, så de var ju inte så lustigt. Så imorgon blir det att börja med att svälja lite bedövning innan varje fast föda måltid, tyvär kan mamma inte få ner ngt läkande medel i svalget synd, men men. Nästa vecka kommer minsann Hanny hit igen, va skojigt !! Fler än en dag dessutom hihi. Nattilinatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja om jag får för din mamma nu när min pappa varit sjuk ;( Jag mår dock kanonbra förutom en snorig näsa :)

2009-02-14 @ 17:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0